SELAMAT DATANG



Kisah pahit manis hidup saya di Felda Gunung Besout, Sungkai Perak. (1981-1998).

Untuk reader yang baru sampai kalau minat elok baca dari bawah dan click Older Post. Terima Kasih.

Kata nama AKU digunakan untuk ditulis dengan lebih ikhlas dan natural.

Monday, April 22, 2013

Mengundi Di FELDA Saya

Apa yang aku ingat, seminggu dua minggu sebelum orang keluar mengundi ketua blok akan datang rumah bagi risalah dan pamplet. Dulu aku rasa majoriti sokong Barisan Nasional. Sekarang ni ada fight sikit sebab ramai jugak start sokong PAS. Anak-anak muda pun aku tengok ada dua kumpulan. Yang sokong BN dan yang sokong PAS.

Aku tak mengundi di kampung sebab aku register untuk mengundi di sini. Sebab rumah aku tinggal sini so aku rasa takde point aku nak mengundi kat kampung.
Post a Comment