SELAMAT DATANG



Kisah pahit manis hidup saya di Felda Gunung Besout, Sungkai Perak. (1981-1998).

Untuk reader yang baru sampai kalau minat elok baca dari bawah dan click Older Post. Terima Kasih.

Kata nama AKU digunakan untuk ditulis dengan lebih ikhlas dan natural.

Thursday, January 26, 2012

Video Game


Jadi anak kepada bapak aku bermakna aku takkan dapat luxury item sebab bapak aku orang yang berjimat. Contoh luxury adalah video game. Tapi ada jugak orang yang ada video game di FELDA dan diaorang akan sewakan mengikut jam. 50 sen kut satu jam. Kalau nak merasa kitaorang pergilah sewa, kumpul duit dulu. Masa itu rasanya game Mario Bros yang paling best.

Masa aku dah besar sikit kawan baik aku anak pegawai FELDA dan rumah dia ada video game ni. Dia yang ajak aku main dekat rumah dia. Game lumba motor tapi tak ingat apa tajuknya.
Post a Comment